Ο Ρόλος της Κατασκευής Ιστοσελίδας για Τουριστικές Επιχειρήσεις
Βρισκόμαστε στα μέσα της χειμερινής περιόδου και όπως λέγετε ξεκίνησε η «κατηφόρα», δηλαδή να πλησιάζει ο καιρός για την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου. Έτσι όλοι οι επαγγελματικές του τουρισμού αναζητούν τρόπους προσελκύσουν περισσότερων πελατών μέσω της αναβάθμισης των υπηρεσιών των επιχειρήσεων τους ή μέσω της διαφήμισης στο internet με την κατασκευή ιστοσελίδας ξενοδοχείου, εστιατορίου ή οποιαδήποτε άλλης τουριστική δραστηριότητα.
Προς αυτή την κατεύθυνση έχει στραφεί και η ίδια η Google με το πρόγραμμα Grow Greek Tourism Online της Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), διοργανώνει δωρεάν εκπαιδευτικό σεμινάριο στην Σίφνο, με στόχο τη ψηφιοποίηση και την ενίσχυση του Τουρισμού στην Ελλάδα.
Μια ομάδα από ειδικούς συμβούλους που έχουν εκπαιδευτεί από την Google, οι Online Advisors, θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες του τουρισμού να ενισχύσουν τις ψηφιακές τους δεξιότητες και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρει το διαδίκτυο για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους. Μέσα από τα σεμινάρια, οι επαγγελματίες του Τουρισμού θα ενημερωθούν για επιτυχημένες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, καθώς και στη χρήση βασικών διαδικτυακών εργαλείων για την προώθηση της επιχείρησής τους, όπως το Google My Business, Google Adwords, Google Maps, κλπ.
Αξίζει να σημειωθεί πως μόνο για το πρώτο εξάμηνο του 2016, έχουν υλοποιηθεί εκπαιδευτικά σεμινάρια σε περισσότερες από 30 περιοχές σε όλη την Ελλάδα.
Παράλληλα, πέρα από τα ομαδικά σεμινάρια, όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να εγγραφούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν τα προγράμματα διαδικτυακής εκμάθησης ψηφιακών δεξιοτήτων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του «Grow Greek Tourism Online».
Η Μαρία Φουντά παρουσίασε συνοπτικά την πλατφόρμα Google Partners, η οποία αποτελεί την φυσική εξέλιξη και συγχώνευση των μέχρι τώρα εργαλείων που παρείχε η Google στους διαφημιστές για την προώθηση ιστοσελίδων. Ταυτόχρονα εστίασε στην επιχειρηματική ευκαιρία που βλέπει η Google τόσο στον τουρισμό όσο και στην ανάπτυξη των διαφημιστικών εταιρειών που ασχολούνται με την online προώθηση τουριστικών επιχειρήσεων. Αναφέρθηκε στο χαρακτηριστικό success story των διαφημίσεων Google Ad Words αυτή την περίοδο. Την περίπτωση του Έναργον με τον τίτλο «Το ίντερνετ δουλεύει για το Έναγρον» και το cover story:
Η Φανή και ο Γιάννης, πάντοτε ήθελαν να μοιραστούν την ατμόσφαιρα και τις αξίες των Κρητικών βουνών με όλο τον κόσμο. Έτσι λοιπόν δημιουργήθηκε το Έναγρον, ένα ασυνήθιστο οικοτουριστικό χωριό. Το Adwords τους βοήθησε να έρθουν σε επαφή με φυσιολάτρες από όλο τον πλανήτη. «Με αποτέλεσμα, σήμερα ένα 50% περίπου των κρατήσεων να είναι μέσω διαδικτύου.», λέει περήφανα ο Γιάννης. «Εμείς εδώ ζούμε το ονειρό μας, και σε αυτό μας βοήθησε το ίντερνετ.»